FAQ  

Často kladené otázky

Rozvoz a Doprava

Jaká je cena za dopravu?


Cena rozvozu je momentálně jednotná a tedy 89 Kč po celé Praze.




Co dělat v případě, že mi kurýr nedoručí můj nákup včas?


Pokud se stane, že vám nákup nedokážeme doručit včas. Přijde vám po doručení objednávky e-mail s informací o reálném zpoždění a výši případné kompenzace.




Je možné si rezervovat čas doručení?


Ano. Je to možné zadat na konci objednávky. Bohužel v momentálni situaci nedokážeme přesný čas potvrdit. Pokud tento problém nastane, systém vám ukáže nejbližší možný čas doručení.





Platba

Lze platit stravenkama?


V tuto chvíli nepřijímáme stravenkové karty.




Je možné platit nákup, až při doručení přímo kurýrovi?


Samozřejmě, v objednávce stačí zaškrknout políčko platba na dobírku. Poté platíte přímo kurýrovi.




Mohu platit v cizí měně?


Ano, online samozřejmě můžete platit i v cizích měnách. Na dobírku bude kurz směněn dle aktuálního kurzu dané měny.





Reklamace

Kde a jak mohu provést reklamaci nebo storno objednávky?


Kontaktujte nás prosím pomocí jednoho z našich komunikačních kanálů. Máme telefonní linku, e-mail, chat na stránkách a samozřejmě reagujeme i na sociálních sítích.
Více informací ohledně komunikačních kanálů a podkladů k reklamaci najdete také v tomto článku.
Storno objednávky může provést jen zákaznická podpora. Pokud chcete objednávku zrušit, doporučujeme zavolat na zákaznickou podporu či napsat na chat. Důležité je uvést důvod storna, bez důvodu nejde objednávka zrušit.




Co dělat, pokud mi dorazí zboží, které jsem si neobjednal/a ?


Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu, která vám obratem pomůže nepříjemnost vyřešit. Využít můžete i hodnotící formulář, který přijde do e-mailu po doručení nákupu.